8 Kasım 2016 Salı

ŞABAN CANTÜRK

DOĞUM YERİ: K. Maraş  
DOĞUM TARİH:  1954
YAŞADIĞI YER: Kayseri
ÖĞRENİMİ: İlahiyat

 *
İKİ ŞİİRİ
1.
ŞABAN’IN BABASINA AĞIDI

GİTTİ,VEDA ETMEDEN GİTTİ
DÖNEMİYECEĞİNİ BİLE BİLE
DİK YAŞADI,DİK YÜRÜDÜ
DİK ÖLDÜ....
İŞTE O;BABAMDI
ADAM GİBİ ADAMDI

ÜZÜLMEMEK, AĞLAMAMAK; MÜMKÜN MÜ
HER SOFRADA, ARANMAMAK, MÜMKÜN MÜ
RABBİMİZE YAKARMAMAK  MÜMKÜN MÜ
ANISINI,YAŞATMAMAK; MÜMKÜN MÜ
*
İŞTE O BABAMDI
ADAM GİBİ ADAM DI

ALFABEYİ, ELİF BEYİ BİLMEZDİ
BESMELESİZ HİÇ BİR YERE GİTMEZDİ
MERT'Tİ, NA MERDİDE SEVMEZDİ
ÖLSE DAHİ İNADINDAN DÖNMEZDİ

İŞTE O;BABAMDI
ADAM GİBİ ADAMDI

MERHAMET ONUN YAPISIYDI
HOŞ GÖRÜ ONUN KAPISIYDI
GRİ KALPAĞI ONUN KIBLESİYDİ
ONUR,ŞEREF ONUN ŞECERİSİYDİ

İŞTE O;BABAMDI
ADAM GİBİ ADAMDI

NUR İÇİNDE YAT CENNET MEKANIN OLSUN
NEBİLER, VELİLER YOLDAŞIN OLSUN
NESLİNDEN KİM VARSA  CANDAŞIN OLSUN
TÜM ERVAH ALEMİ;KARDEŞİN OLSUN

İŞTE O; BABAMDI
ADAM GİBİ ADAMDI
---------------
2. ŞİİRİ

Dışarı çıkmak istemiyorum bu gün,
Sımsıkı kapattım kapı ve Pencereleri,
Ve geçmişle hesaplaşmak
Ve yorgunluğunu atmak istedim geçmişimin

Kimler geçmediki bu sokaktan
Sultan Abdülhamid,Enver paşa,
ATATÜRK,
Menderes,Demirel,Ecevit,Erbakan,
Çiller,Sezer ....
Çeşmemden bir bardak içtilerse
On bardağımı götürdüler
Ve karanlığı yok saydılar
Çocuğumu hem dövdüler,hem öptüler...

Ben kurmadım tarikatları
Ben el vermedim
El verene de gücüm yetmedi
Gücümün yettiklerine;ALLAH dedim
İman dedim,ahlak dedim
Ekmek dedim,Doğruluk dedim,
Haram dedim,helal dedim
Ve tertemiz bir dünya dedim..
VE DEDİKLERİMİN ARKASINDA DURDUM

HZ.MUHAMMEDİ'n Mezhebi mi vardı ?
Veya Tarikat ehlindenmiydi ?
Daha doğrusu;
El öpen veya öptürenlerdenmiydi ?
HİÇ BİRİ

Pekiiii bu it sürüsü tarikatlar
Nerden çıktı,Nasıl çıkttı
Kim çıkardı,Kimler sebeblendi..
Kimler kimleri basamak yaptı hedeflerine
EY SAĞ DUYULU İNSANLAR.

Üç yüz yıldır insanlık adına,
Bir şey üretemiyen din adamlarının
İntikamı bu mu olmalıydı.
Bunlarlamı biz papayla,papazla,
Rahiple,hahamla yarışacağız
SAHİ BİZ GELECEĞİ BUNLARLAMI İNŞA EDECEĞİZ

Feto;Allahın laneti sen
İnsanlığın belası sen
Ülkeme mark'ı Doları sevdiren sen
Ocakları söndüren sen
Ayaklarıma taş koyan sen
ŞEYTAN SEN,İBLİS SEN, SEN ,SEN ,SEN
  
Sen yok ettin İSLAMA Güveni
Sen yok ettin değerlerimizi
Sen taş koydun,Kıyama,rükuya,Secdeme
Çaldın gözlerimin içine baka,baka
KUR'ANI MI,HADİSİMİ...
ON ASIR BU MİLLET SENİ UNUTMAYACAK
BENSE HİÇ AFFETMİYECEĞİM
LANET OKUYACAKLAR SANA,LANETLİ YAŞAYACAKSIN
TAŞ,TOPRAK,DENİZ,SU,HAVA,HER NE VARSA.


DIŞARI ÇIKMAK İSTEMİYORUM BU GÜN
ÜŞÜYORUM,TERLİYORUM,
GEÇMİŞİMLE HESAPLAŞMALIYIM
YORGUNLUĞUMU ATMAK İÇİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder