29 Nisan 2014 Salı

MEHMET ALİ KISAKÜREK -PROF


DOĞUMU: 1948 Yılında  Maraş'ta doğdu. 

ÖĞRENİMİ: 1969 Yılında Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi’den mezun oldu ve aynı fakültede asistan olarak göreve başladı. .

AKADEMİK YÜKSELİŞİ
a. 1971 Yılında  yüksek lisansını,
b. 1974  Yılında doktorasını tamamladı. 
c. 1978 Yılında  doçent,
d. 1986 da Profesör oldu.

GÖREVİ VE YAPTIKLARI
Akademik görevleri yanında gerek yurt içinde gerekse de yurt dışında çeşitli idari görevlerde bulundu.  Bu görevler arasında;
a.   Devlet Planlama Teşkilatında uzmanlık,
b.   Dekan yardımcılığı, dekanlık, rektör yardımcılığı,
c.   Yükseköğretim Denetleme Kurulu Üyeliği ve Yükseköğretim  Başkanvekilliği,
d.   Üniversitelerarası Kurul Kontenjanından 1993-1997 yılları arasında YÖK Genel Kurul Üyeliği yaptı.
e.   Paris’teki merkezde OECD/CERİ Yönetim Kurulu Üyeliği OECD Eğitim Komitesi Üyeliği UNESCO (Paris)'daki çalışmaları.
f.   Mehmet Ali Kısakürek, Ankara Üniversitesi Senato Üyesidir. Halen Ankara Üniversitesi “ Avrupa Birliği Eğitim Programları ve ECTS (Avrupa Kredi Transfer Sistemi) Kurumsal Koordinatörü “ ve ECTS/DS Türk Danışmanı olarak görev yaptı.

MEDENİ DURUMU: Evli ve 2 çocukludur. 

ESERLERİ:   Çok sayıda uluslararası toplantıya sunulmuş bildirleri ile makaleleri ve bir kısmı ortak yazarlı 7 yayınlanmış kitabı  bulunmaktadır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder